Co zrobić, jeśli moje zamówienie jest niekompletne?
Z wyjątkiem sytuacji wyjątkowych lub wyraźnego życzenia klienta, nasze zamówienia są wysyłane w całości.

Jeśli otrzymałeś zamówienie i brakuje w nim jednostek lub nie otrzymałeś wszystkich zakupionych elementów, możesz podjąć następujące kroki:

  1. Sprawdź, czy nie wysłaliśmy zamówienia w więcej niż jednej paczce.
  2. Skontaktuj się z naszym zespołem wsparcia, aby sprawdzili, czy zamówienie zostało wysłane w całości, czy w jednej lub więcej paczkach, lub w jakimkolwiek innym przypadku.

Jeśli zamówienie zostało źle przygotowane lub nie zostało wysłane w całości, moi koledzy poinformują Cię i zaproponują najszybsze możliwe rozwiązanie.

Czy ten artykuł był pomocny?
33%% użytkowników uznało go za pomocny
GroupSumi to dystrybutor online materiałów budowlanych, elektrycznych i klimatyzacyjnych.
VisaMastercardPayPalKlarnaBank transfer
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 GroupSumi