Co zrobić, jeśli otrzymam uszkodzony produkt podczas transportu?
Jeśli przesyłka jest uszkodzona w momencie dostawy, masz dwa sposoby, aby to odpowiednio zgłosić, abyśmy mogli rozwiązać problem:
  1. Jeśli wykryjesz uszkodzenie w momencie dostawy, gdy transport jest jeszcze pod adresem docelowym, możesz odmówić przyjęcia dostawy, zgłaszając uszkodzenie, aby transport mógł nas o tym poinformować i abyśmy mogli wysłać Ci nową dostawę.
  2. Jeśli wykryjesz uszkodzenie po tym, jak transport dostarczył Ci zamówienie, musisz zgłosić to uszkodzenie naszemu zespołowi, wysyłając zdjęcia opakowania, produktu i jak najwięcej szczegółów na [email protected] w ciągu maksymalnie 48 godzin od dostawy.
Po upływie 48 godzin od dostarczenia zamówienia uszkodzonego podczas transportu nie będziemy mogli ponosić odpowiedzialności za te uszkodzenia.

Napisz do nas, jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości w tej kwestii!
Czy ten artykuł był pomocny?
GroupSumi to dystrybutor online materiałów budowlanych, elektrycznych i klimatyzacyjnych.
VisaMastercardPayPalKlarnaBank transfer
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 GroupSumi