Podajemy kilka opcji, aby sprawdzić, czy Twoje konto jest PRO:
Sprawdź swoją skrzynkę e-mail i poszukaj wiadomości od GroupSumi ([email protected]). Jeśli jesteś PRO, wysłaliśmy Ci e-mail z potwierdzeniem, że Twoje konto zostało zatwierdzone. Jeśli na naszej stronie internetowej widzisz, że logo GroupSumi jest pomarańczowe z czarną kartą wskazującą "PRO", to Twoje konto jest PRO. Zobaczysz także inne szczegóły, takie jak przyciski dodawania do koszyka i finalizacji zamówienia w kolorze pomarańczowym.
Sprawdź sekcję PRO w Moje Konto, aby poznać status rejestracji.
Jeśli widzisz, że ceny na stronie produktu są wyświetlane bez podatków, to Twoje konto jest PRO.
... jeśli żadna z powyższych opcji nie dotyczy Twojego konta, oznacza to, że Twoje konto prawdopodobnie nie jest PRO. Pamiętaj, że zawsze możesz skontaktować się z naszym zespołem wsparcia, aby uzyskać więcej informacji na temat swojego konta.